۱۳۸۹ مهر ۸, پنجشنبه

مراسم آغاز سال تحصیلی 90-89


همزمان با آغاز سال تحصیلی 90-89 مجتمع آموزشی توحید اقدام به برگزاری مراسم جشن آغاز مدرسه نمود.
در این مراسم که در روز پنج شنبه ساعت 2 بعد از ظهر انجام گرفت همه دانش آموزان مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان شرکت کردند.
در ابتدای جلسه آیاتی از کلام الله مجید توسط دانش آموز پنجم ابتدایی، مدثر قرائت شد و پس از آن مربی پرورشی مجتمع پیام مقام محترم وزارت آموزش پرورش را قرائت کرد. سپس جناب آقای موسوی مدیریت محترم مجتمع آموزشی توحید به صحبت پرداخت. ایشان در ابتدای سخنان خود از معلم شهید استاد جلیل احمد امیری و شهید حجت الاسلام سید عباس زیدی و دانش آموز شهید مصطفی محمدی یاد کرد و افزود سال تحصیلی جدید را با غم از دست رفتن عزیزانی آغاز می کنیم که سال های زیادی را در جهت رشد و تعالی فرزندان مکتب جعفری خدمت نمودند و با وجود تمام مشکلات موجود در زندگی شخصی پیوسته در امر تعلیم و تعلم و تربیت دانش آموزان مجتمع های توحید، خدیجه کبری س و علامه اقبال کوشا بودند و از هیچ دریغی فروگزار نبودند.

ایشان در ادامه گفتند از دست دادن این معلمان فرزانه ضایعه بزرگی است که جبران آن شاید سال ها وقت نیاز داشته باشد. ولی شما دانش آموزان می توانید با سعی و تلاش خود و با اتکا به نیروی ایمان و پیشتکار زحمات آن معلم دلسوز را مثمر ثمر قرار دهید و  نام و یاد او را در دل همه ی فرهنگیان این مرز و بوم جاودان کنید.

درادامه دانش آموز قیام الدین علیزاده مقاله ای با موضوع آغاز مدرسه ایراد کرد و پس از آن آقای فرزاد معاونت محترم مجتمع آموزشی جمهوری اسلامی ایران در کویته سخنانی را ایراد کردند. و همچنین شهادت استاد جلیل احمد امیری و دانش آموز قاری مصطفی محمدی را به همه دانش آموزان و معلمین مجتمع آموزشی توحید تسلیت گفت. وی در ادامه سخنان خود از اهمیت
تعلیم و تعلم یاد آوری کرد و افزود فرصتی که اکنون در دستان شماست بهترین فرصت و مقدمه ای برای بدست آوردن مدارج بلند علمی می باشد.


و بالاخره حسن ختام مراسم قرائت دعای پر فیض فرج توسط یکی از دانش آموزان مقطع ابتدایی و همچنین خوشامدگویی به دانش آموزان کلاس اول ابتدایی و گلریزان دانش آموزان بود.





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر