۱۳۹۰ اسفند ۴, پنجشنبه

گزارش طرح سلامت مرحله اول



اجرای طرح سلامت برنامه ای بود که در مراسم جشن دهه فجر به دانش آموزان نوید داده شد.

این طرح که به منظور حفظ سلامت دانش آموزان و همکاران مجتمع در نظر گرفته شده است , از تاریخ 1/12/90 در مجتمع توحید به اجرا در آمد.

در تاریخ 1/12/90 جناب آقای مرادی ناظر محترم مدارس با حضور در مراسم ظهر گاه در مورد فواید و چگونگی اجرای طرح سلامت صحبت نمودند .

بعد از صحبتهای آقای مرادی و بااعلام آمادگی دکتران مسئول در ساعت 2:30 بعد از ظهر مرحله اول طرح که شامل معاینه کلی بدن و گرفتن خون برای آزمایش هپاتیت بود آغاز گردید .

دانش آموزان به ترتیب از کلاس اول ابتدایی ابتدا برای معاینه و بعد از آن برای خون گرفتن مراجعه نمودند . که در پایان هر روز مسئولین آزمایشگاه با آزمایش بر نمونه ی خونها نتیجه آن را در لیستهای مخصوص درج می نمودند.

مرحله اول طرح در آموزشگاه توحید سه روز طول کشید که در روز اول کلاسهای اول ,دوم و سوم ابتدایی , در روز دوم کلاسهای چهارم و پنجم ابتدایی و اول راهنمایی و در روز سوم کلاسهای اول و دوم دبیرستان و کلاسهای پیش دانشگاهی مورد معاینه و آزمایش خون قرار گرفتند .

در مرحله بعد که در تاریخ 15/12/90 اجرا خواهد شد ,نوبت اول واکسیناسیون دانش آموزان و همکاران صورت خواهد گرفت .

در اینجا لازم می دانیم مراتب تشکرو سپاس خود را از مدیریت محترم مدرسه ج.ا. ا.در کویته جناب حاج آقای کاظمی و مجتمع آموزشی ج.ا.ا در پاکستان و دفتر مدارس ج.ا.ا اعلام بداریم .










هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر