۱۳۸۹ بهمن ۱۵, جمعه

گزارش مسابقات بین مدارس

در روز پنج شنبه 89/11/14 مسابقات ورزشی بین مدارس توحید، علامه اقبال و سلمان فارسی در سه مقطع ابتدایی ، راهنمایی و متوسطه ، به میزبانی آموزشگاه توحید با حضور تمامی عوامل اجرایی برگزار گردید که نتایج مسابقات به همراه تصاویر ، به شرح زیر می باشد :  
برنامه های انجام شده در افتتاح مسابقات:
  1. قرار گرفتن تمامی تیم ها در صفهای منظم.







    2.  قرائت سوره ای از کلام الله مجید ، توسط دانش آموز کلاس چهارم ابتدایی ، قاری مدثر.




    3. مدیر محترم آموزشگاه آقای موسوی  بعد از خوش آمد گویی به همکاران محترم و دانش آموزان مدارس علامه اقبال و سلمان فارسی چند نکته ای در مورد اهداف این مسابقات و نکات اخلاقی ورزشی برای دانش آموزان بیان نمودند و در پایان آرزوی موفقیت برای همه نمودند . 


     4. مسئول برگزاری مسابقات ورزشی آقای ایوبی بعد از خوش آمد گویی نکاتی را در مورد نحوه ی برگزاری مسابقات برای دانش آموزان ارائه نمودند.که ایشان تقسیم بندی مسئولیت مسابقات را          ( مسئول مسابقات طناب کشی و دو میدانی مربی آموزشگاه آقای حسینی ، مسئول مسابقه تنیس همکار محترم آقای مجاهد و مسئول مسابقات والیبال و فوتبال آقای ایوبی ) به اطلاع دانش آموزان رساندند .

    5. در پایان زمانیکه نم نم باران در حال باریدن بود برای استجابت دعای همه ما شیعیان (ظهور آقا امام زمان (عج) ) دعای امام زمان توسط همکار محترم آقای باهنر با همخوانی تمام دانش آموزان همکاران قرائت شد .




     در ادامه تصاویری از قسمتهای مختلف مسابقات ورزشی را مشاهده نمایید :






















 

نتایج مسابقات : 
طناب کشی : در مسابقه طناب کشی ، مدرسه علامه اقبال مقام قهرمانی را کسب نمود
دومیدانی : در مسابقه دومیدانی ، مدرسه توحید (جلال محمد ظاهر) مقام قهرمانی را کسب نمود.
تنس روی میز : در مقطع راهنمایی ، مدرسه توحید (جاوید عصمت الله ) مقام قهرمانی را کسب نمود و در در مقطع متوسطه ، مدرسه توحید (مهدی علی حسین ) مقام قهرمانی را کسب نمود.
والیبال : در مقطع راهنمایی ، مدرسه علامه اقبال مقام قهرمانی را کسب نمود و در در مقطع متوسطه ، مدرسه علامه اقبال مقام قهرمانی را کسب نمود.
فوتبال : در مقطع راهنمایی ، مدرسه علامه اقبال مقام قهرمانی را کسب نمود و در در مقطع متوسطه ، مدرسه توحید مقام قهرمانی را کسب نمود و در مقطع ابتدایی مدرسه توحید مقام قهرمانی را کسب نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر