۱۳۸۹ دی ۲۵, شنبه

تبریک ، تبریک ، تبریک

پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در مقابل تیم ملی کره شمالی در جام فوتبال ملتهای آسیا 2011 را به تمامی همکاران اعزامی و خانوادها ی ایشان و هم چنین به تمامی ملت ایران تبریک می گوییم .

صعود شیران پارسی با برتری برابر كره شمالی


یم ملی فوتبال ایران با نتیجه یك بر صفر برابر كره شمالی به برتری رسید و صعود خود را به مرحله یك چهارم نهایی قطعی كرد.
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از دوحه، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و كره شمالی در چارچوب مرحله گروهی جام ملت های ۲۰۱۱ آسیا از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه قطر اسپورت و در حضور حدود هفت هزار تماشاگر برگزار شد.
كریم انصاری فرد در دقیقه ۶۳ برای ایران گلزنی كرد. با این گل تیم ایران یك بر صفر به برتری رسید و دومین برد متوالی خود را كسب كرد. به این ترتیب شاهزادگان پارسی با ۶ امتیاز به مرحله یك چهارم نهایی صعود كردند. شاهزادگان پارسی لقب بازیكنان ایران در جام ملت های آسیاست.
كریم انصاری فرد در دقیقه ۲۹ نیز برای ایران گلزنی كرد اما داور به اشتباه این گل را مردود اعلام كرد و خطای هند انصاری فرد را گرفت.
نواف شكرالله داور بحرینی به كریم انصاری فرد، خسرو حیدری و پژمان نوری از ایران و هوجونگ و پاك نام چول از كره شمالی كارت زرد نشان داد.
كره شمالی نیز اكنون از دو مسابقه یك امتیاز دارد. دیدار دیگر این گروه بین دو تیم امارات و عراق از ساعت ۱۹:۴۵ برگزار می شود.
تركیب تیم ملی فوتبال ایران:
مهدی رحمتی، محمد نصرتی( از دقیقه ۶۰ غلامرضا رضایی)، هادی عقیلی، احسان حاج صفی، خسرو حیدری، جواد نكونام، ایمان مبعلی( از دقیقه ۴۶ محمد نوری)، سید جلال حسینی، پژمان نوری، محمدرضا خلعتبری، كریم انصاری فرد (از دقیقه ۹۰ محمد غلامی)
سرمربی: افشین قطبی


 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر