۱۳۸۹ دی ۷, سه‌شنبه


گزارش امتحانات دیماه سال 1389

الهی!

اگر برای آن به سوی تو می آیم که مرا از شعله های دوزخ نجات بخشی ، بگذار که در آنجا بسوزم . و اگر برای آن به سوی تو می آیم که لذت بهشت را به من بخشی ، بگذار که درهای بهشت به رویم بسته شود . اما اگر به خاطر تو به سویت می آیم ، محبوبم ٬ مرا از خویش مران . متبرکم کن تا در کنار زیبایی جاودانه ات٬ تا ابد لانه کنم .



دستم را قلم می کنم و قلمم را از دست نمی گذارم ، چشم هایم را کور می کنم ، گوشهایم را کر می کنم ، پاهایم را می شکنم ، انگشتم را بند بند می برم ، سینه ام را می شکافم ، قلبم را می کشم ، حتی زبانم را می برم و لبم را میدوزم ....اما قلمم را به بیگانه نمی دهم .

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم مدارس ج.ا.ایران در کویته جناب حاج آقای کاظمی و معاونت ایشان جناب حاج آقای فرزاد و مسئول امور اداری جناب آقای عبدالله زاده :

سرمای فصل زمستان در گرمای شوق و اشتیاق دانش آموزان ، آموزگاران و دبیران محترم برای برداشت زحمات سه ماه اول سال تحصیلی ، به هوایی متعادل و دلپذیر تبدیل شد . امیدواریم که تمامی دانش آموزان در مقاطع مختلف در سپری نمودن امتحانات پیروز و کامیاب باشند .

امتحانات دیماه 1389 در روز یکشنبه 5/10/89 آغاز گردید که قبل از فرارسیدن امتحانات تمامی اقدامات لازم و جلسه ی توجیهی برای مراقبین و همکاران انجام گردید .



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر